3/01/2014

Katon sua kauan ja hartaasti, jos vain haluat, jään tähän varmasti.


Musta on tullu todella laiska.


Oon oikeesti vaan chillannu taas kämpillä ja miettiny elämää. Pitäs tässä alkaa päätteleen mihin lähtee opiskeleen ja mitä jättää taakseen. On mulla hyviäki uutisia; oon löytäny jotain mahtavaa, parasta jne ylistysshaibaa. Oh god, musta on taas tullu sellanen hihittävä pikkutyttö, jolla on perhoset aina vatsassa tai jotain. Mutta kun mie alan olla tosi onnellinen, iloinen ainaki jos en muuta. Mun elämässä on ollu niin paljon paskaa, tuskaa ja kipua, että oon oikeastaan yllättynyt, että mulla on tullut vastaan jotain niin ihanaa. Onneks aina saa unelmoida:)

Tutkiskelin mun kameraa ja tajusin, että sillä on vissiin muut värkänny poissaollessani:


Että thanks bros, vai miten se nyt oli.
Ja kuten arvata saattaa, ei mulla ole mitään tähdellistä, ei syvällistä tai muutenkaa elämää mullistavaa asiaa, joten aattelin tehdä tälläsen kuivan kyselyjutun, jonka löysin tumblrista ja käänsin suomeks. Enjoy !


1. Mikä on toinen nimesi? Josefiina 
2. Kuinka vanha olet? 18
3. Milloin on syntymäpäiväsi? 3.9.
4. Mikä olet horoskoopiltasi? Neitsyt 
5. Mikä on lempivärisi? Musta ja sininen
6. Onnennumerosi? 3 ja 4 
7. Onko sinulla lemmikkejä? Ei ole ennää ;( 
8. Mistä olet kotoisin? Rovaniemi, Finland vittu jee 
9. Kuinka pitkä olet? jotai 165cm 
10. Mikä on kengänkokosi? 39 
11. Monet kengät omistat? Liian monet 
12. Mitä unta näit viimeksi? Jotain hemmetin sekavaa... 
13. Missä olet hyvä? Yllättämään ihmisiä, lol? :D 
14. Lempikappale? En osaa sanoa. 
15. Lempileffa? Näitä on liian monta. 
16. Kenet miesjulkkiksen tahtoisit mieheksesi? Ian Somerhalder !! 
17. Haluatko lapsia? Joskus. 
18. Haluatko mennä naimisiin kirkossa? En nyt tiiä haluanko koskaan naimisiin. 
19. Oletko uskovainen? Ateisti olen, päivää. 
20. Minkälaisesta musiikista pidät? Melkein kaikesta, kuuntelen oikeasti niin monen sorttista, rokkia, punkkia, poppia, j-poppia, k-poppia, iskelmää... jne. 
21. Monta tyynyä sinulla on sängyssäsi? 5
22. Mitä syöt aamiaseksi? Juon kahvia 
23. Lempikirosana? Helvetti :dd
24. Kuinka kauan olet ollut nukkumatta? Kaks vuorokautta
25. Onko sinulla arpia? On
26. Onko sinulla koskaan ollut salaista ihailijaa? En nyt tiiä oliko niin salaisia. 
27. Oletko hyvä valehtelemaan? Olen. 
28. Millainen persoona olet? Räväkkä, outo, hullu, jotai persettä, en tiiä. 
29. Oikea- vai vasenkätinen? Oikea 
30. Mitä pelkäät? Yksinjäämistä, ukkosta, ötököitä, jotain pahaa sattuu tärkeimmille yms.
31. Mitä sanontaa käytät useimmiten? Ei mulla muuta. 
32. Kauan sinulla kestää laittautua? 10min. 
33. Onko sinulla suuri ego? Ehei mulla sellasia. 
34. Puhutko itseksesi? Joskus :D 
35. Mikä tekee sinut hermostuneeksi? Erilaiset tilanteet, jotkut ihmiset. 
36. Kutiatko helposti? Liian 
37. Oletko koskaan aloittanut juorua? Heh joo.. 
38. Oletko juonut alaikäisenä? Eiköhän me kaikki olla maistettu edes vähän. 
39. Kuka oli ensimmäinen ihastuksesi? Tarhassa oli Matias :dddd
40. Monta lävistystä sinulla on? Napakoru, korvissa sitte kaikkea jännää 
41. Oletko allerginen jollekin? En 
42. Kirjoitatko päiväkirjaa? Monesti olen yrittänyt
43. Mitä vanhempasi tekevät työkseen? Äiti on sairaanhoitaja ja isällä on korjausfirma tai jotain
44. Mikä tekee sinut vihaiseksi? Liiiian monet asiat. Oon kärtyperse. 
45. Mitkä ovat heikkoutesi? Oon herkkä ja huono käsittelemään asioita. 
46. Mitkä ovat vahvuutesi? Osaan olla myös aika ihku. 
47. Huoneesi väri? Valkoset seinät, paljon kuvia ja juttuja. 
48. Miten sait nimesi? Jaa-a. Ei siinä ole varmastikkaan mitään mahtavaa stooria. 

Anteeksi, mutten jaksanut käydä koko kyselyä läpi, joten siinä "vain" 48 kohtaa. 


Okay, kiitti moi!

-jossu !


2 kommenttia:

  1. Mie haastoin siut :)

    http://sadepaivana.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. olen tehny tuon haasteen jo kahdesti, joten jätän väliin (:

    VastaaPoista