2/01/2014

What happened




Eli tosiaan, tällänen pikapostausjuttujotain seuraavaksi.
En ole jaksanu nyt oikein blogissa väsätä mitää shaibaa, ei ole oikei ollut mitään innostusta asiaa kohtaan.

Mutta nyt voisin näyttää jotain ehkä pienesti shokeeraavaa materiaalia.


Elikkä tässä meikä on söpösti poseeraamassa kameralle ilman meikkiä. Älkää välittäkö taustasta. Tiedän sen olevan hehkeä. 


Ja tässä meikä meikkien kera. Koko "olemus" on muuttunut.
Halusin näyttää tämän eron, koska itselläni naurattaa välillä ihmisten reaktiot meikittömiin ja meikillisiin kuviin. Meikillä voi peittää ja muuttaa NIIIN paljon, että huhhuh.


Toiseen aiheeseen!
Olen alkanut mummeliksi ja menen yleensä yhdeksän-kymmenen välissä illalla nukkumaan ja herään kuuden-seitsemän aikoihin. Olen käynyt kiltisti koulussa.


Ja tässä kuvaa mun "possesta" meidän luokassa. (Huomioikaa myös mun ruskeat hiukset:3)
Elikkä näiden kanssa tulee koulussa hengattua. Hermo välillä menee, mutta mikäs siinä.




Eilen aloteltiin meillä mun äidin kanssa :'D
Jamppa ja minä ollaan kuvauksellisimpia ihmisiä aina välistä.
As you can see :



Että tällästä menoa. Eikä ole asiaa. Tai mitään. Heh. Moi. 


-jossu.


2 kommenttia:

  1. No huh, mikä ero noilla kahdella kuvalla :D Jotenkin en onnistu muuttamaan omaa naamaani noin radikaalisti meikillä, ehkä se johtuu vaan siitä ettei mulle sovi kovin vahva silmäkeikki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi juttu ettei kaikille sovi:D itellä tuo oma ero naurattaa vaa::)

      Poista