1/22/2014

Ennen kuin kuolen.


Mitä haluan tehdä, ennen kuin kuolen? 


Haluan kokea rakkauden. Sellaisen rakkauden, missä rakastamme toisiamme täysillä, perhoset on vatsassa ja aamulla herätessä hän on se ensimmäinen ajatus. Niin cheesyltä kuin kuulostaakin, tämä on ykkösenä listallani. 

Haluan matkustaa Japaniin. Jes, palataanpas ernuvuosiini n. 2007. Kyllä, haluan vieläkin vierailla kyseisessä maassa. Se on kokemuskysymys.

Haluan käydä laivalla ystävien kanssa. Perheen kanssa homma on ihan eri juttu. 

Haluan tatuoinnin. Mulla on vaan aika paha piikkikammo, että se on yhtä taistelua. Mutta tämä on jotain mitä haluaisin. 

Haluan lapsen/lapsia. Kyllä, haluan joskus lapsen. En nyt enkä huomenna, mutta joskus. 

Haluan muuttaa pois kotoa, heh. Oon vaan laiska. 

Haluan mennä kihloihin. Tahdon, että joku joskus sitten kosii minua. Koska se tunne, kun tunnet olevasi täydellinen juuri hänelle. (Lol oon piiloromantikko)

Haluan oppia antamaan anteeksi. Mulla on tapahtunut vaikka ja mitä elämän aikana. Olen todella katkera joillekkin ihmisille. Tahtoisin pystyä antamaan anteeksi. Myös itselleni. 

Haluan oppia pärjäämään itse. Oon tosi riippuvainen läheisistä, koska oon tällänen kuin olen. 

Haluan oppia uuden kielen. Tai jotain kieltä paremmin. Englantia osaan todella hyvin, ruotsia aika hyvin ja osaan jonkin verran vielä saksaa ja japania. Rakastan opiskella kieliä, ne jäävät päähän. 

Haluan käydä lukion. Varmaan iltalukion sitten joskus. 

Haluan lähteä kaverin kanssa reissailemaan ympäri Eurooppaa. Kuulostaa ihan makialta, vai? 

Haluan oppia hyväksymään itseni. Edistystä aina tapahtuu, mutta olen niin kriittinen ja negatiivinen, että tämän kanssa tulee olemaan hankaluuksia. 



Suosittelen tekemään tälläisen pienen listan asioista, joita tahtoo saavuttaa ja toteuttaa. Se auttaa eteenpäin, ja ehkä pystyt aloittamaan jotain toiveistasi jo nyt! :) 







-jossu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti