1/17/2014

Kipeänä.



Jepjep meikä on kipeänä! Ja mittari näyttää, että ulkona on yli -20 astetta. Kun on kuumetta, niin se on kuulkaas tuskasta käydä röökillä tuossa kylmyydessä.


Ja olen saanut jotain uutta; napakorun.


Sori, olen hyvä kuvaamaan omaa napaani... 
Tosiaan toissapäivänä äiti laitto mun siskon avustuksella mulle tämän :) Lähti villistä ideasta, joka nyt näköjään tuli toteutettua. 

Ennen ajattelin, etten koskaan laittaisi napakorua, koska en ole laiha. Ei kaikesta omassa kropassa tarvitse tykätä(onneksi), helpointa hyväksyä itsensä, on keskittyä hyviin puoliin. Myönnän kokevani vielä nykyäänkin joskus ongelmia syömisen kanssa, taistelu ei ole helppoa. En ole hoikka, eikä minusta välttämättä koskaan tule sellaista. Mutta tykkään esimerkiksi mun sääristä, ne on kapeat ja sirot, ja suht pitkät. Tykkään myös siitä, että mulla on tiimalasivartalo, mutta joskus sekin ottaa pattiin. Kunhan löytää edes yhden asian itsessään mistä pitää, on helpompi löytää uusia hyviä puolia. 
Hui, mitä mie rupean selitteleen tässä nyt, mun piti tehdä pikanen postaus ja alkaa kattoa Piian kans leffaa :D 
Se siitä tällä kertaa, cya! 




-jossu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti