1/12/2014

Jossu hates



Minkälaiset ihmiset ottaa päähän just nyt...

TOP 5


1. Ihmiset jotka aukovat päätään koko ajan. Siis mitä vittua? En välttämättä ees tunne koko perkeleen ihmistä, niin heti alkaa vittuilu. En voi ymmärtää näitä ihmisiä. En sitten mitenkään. Se on ok, jos joskus aukoo päätään, mutta rajansa kaikella. Menkää muualle nämä ihmiset, kiitos!

2. Ihmiset, jotka puhuvat vain itsestään. Ja vielä, kun yrität väliin sanoa, että muuten koira kuoli, niin toisen juttu jatkuu: "Mutta minä, minä ja sitten minä vielä..." Pahempi versio tästä on henkilöt, jotka alkavat kilpailemaan. Esim. "Mutta mun koira kuoli kaks kertaa!" Lol, joo hyvä esimerkki. En tykkää, en jaksa kuunnella koko ajan vain toisesta. Se on ok, jos homma on molemminpuolista. Jossain vaiheessa sen kuitenkin huomaa, että itse tunnet henkilön historian pienimmätkin asiat, mutta toinen osapuoli ei tiedä sinusta mitään. 

3. Ihmiset, joilla menee aina hyvin. Nää pirun onnekkaat paskiaiset. Heillä elämä luistaa, on paljon rahaa, ystäviä, täydellinen kumppani jne. Kyllä, mulla ketuttaa, jos jollaki on kaikki niin upeasti, vaikka kyseessä olisikin pelkästään kulissi. Varsinkin jos tuntuu, että itse sitä yrittää ryömiä jossain paskassa eteenpäin. Helvetti.

4. Ihmiset, joilla on koko ajan esitys päällä. Tarviiko mun kommentoida tähän sen kummemmin? Tykkään aidoista ihmisistä, ole oma itsesi, muut on varattu. That's it. 

5. Ihmiset, jotka on nii vitun IN LOVE! Liian ajankohtainen mulle just nyt. Pitää hehkuttaa koko ajan kuinka ihku toinen, miten ihana on, miten mahtavasti menee ja kuinka kaikki on täydellistä vaaleanpunaista sateenkaarimaata. Vittu kiduttakaa vaan sinkkuystäviänne tällä, joo! En ainakaan tunne oloani yhtään Forever Aloneksi. Ja ottakaa toki kolmanneksi pyöräksi mukaan, tämähän tuntuu ihan saatanan hyvältä... Vittu.



kiitos moi
-jossu.



2 kommenttia:

  1. Tosi jännä blogi sulla! Ja noi sun huuli lävärit äää oon kade :3 Liityin ehdottomasti lukijaks! c:

    http://sammiihh.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos:) ei mulla oo enää niitä läväreitä ainakaa johonki aikaa :cc mutta ehkä joskus sittte taas:)

      Poista