1/11/2014

Love Demi


  

DEMI LOVATO

Vahvat naiset on mun mieleen. Yksi hyvä esimerkki on Demi Lovato, kaikesta paskasta mitä hän on kokenut, hän jaksaa yrittää ja jatkaa. Ihailen myös sitä, kuinka avoimesti Demi puhuu syömishäiriöstään, viiltelystään, pahasta olostaan. Siinä on mahtava esikuva niin monelle tytölle! Itse ihailen tätä tyttöä todella paljon. 


Demiä kiusattiin pahasti yläasteella, niinkuin todella monia muitakin nuoria. Sen takia hän joutui vaihtamaan koulua. Tiedän itsekin, miten paljon kiusaaminen voi vaikeuttaa elämää, myös tulevaisuudessa. Sitä joutuu koko ajan pelkäämään, ettei sitä tapahdu uudestaan. Kaikki tahtovat olla pidettyjä, hyväksyttyjä. En usko, että kovin moni poikeeaa tästä muotista. Parasta olisi, jos ihmiset hyväksyisivät toisensa sellaisina, kuin he ovat.
Demi on myös kertonut syömishäiriöstään ja itsetuhoisesta käytöksestään. Media antaa niin huonoa kuvaa nuorille siitä, miltä heidän pitäisi näyttää, olla tietyn kokoisia ja näköisiä. Ihanteet ovat vaativia ja joillakin on pakkomielle olla tietynmallinen. Kun kroppa ei miellytä, syömistä aletaan rajoittaa ja liikkumista lisäämään. Demi on itse kommentoinut näin: "On ollut aikoja, jolloin olen todella tuntenut houkutusta olla syömättä. Käsittelen sitä lopun elämääni, sillä kyseessä on ikuinen sairaus. Varmaan koskaan ei tule päivää, jolloin en ajattelisi ruokaa tai vartaloani, mutta minun täytyy elää sen kanssa."

Itse tulen tähän johtopäätökseen, että Demi Lovato on taistelija, josta ainakin minä olen erittäin ylpeä. 















-jossu


4 kommenttia: