12/05/2013

In memory...


MOPPE
huhtikuu 2000 - 5.joulukuuta 2013



Tänään oli se päivä, kun meidän koira jouduttiin lopettamaan. Moppe tuli meille, kun mie olin viisi. Aluksi en tahtonut koiraa, matkalla hakemaan Moppea jankutin, ettei me mitään koiraa tarvita. Kun näin Mopen, mun sydän suli. Aivan ihana, ja tahdoin sen heti!
Moppe oli sellainen koira, joka rakasti perhettä yli kaiken. Se ei rikkonut tavaroita, tai mellakoinut muutenkaan. Moppe oli myös tosi fiksu, paras temppu mikä opetettiin sille, oli se, kun se osasi viedä vessapaperirullan toiseen vessaan. :) 
Aina kun itkin, Moppe lohdutti ja nuoli kyyneleet pois. Se ei koskaan hylännyt minua tai kääntänyt selkäänsä. Se rakasti minua ja mie sitä.
Moppe oli mun paras ystävä, mun tärkein asia elämässä, mun lohduttaja, mun poikaystävä(iskän mukaan) ja mun perheenjäsen. Kiitos Moppe kaikesta, olit yksi parhaista asioista mun elämässä <3 


-surumielinen jossu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti