12/14/2013

10 & 10


Saatte nyt tyytyä vanhoihin kuviin minusta vuosien varrelta. Koska en oo jaksanu kaivaa kameraa. Simple. 

Tässä ois vähän lisää "avautumista". 
Eli tässä ois 10 hyvää ja 10 huonoa asiaa/puolta minussa!


10 Hyvää:

1. Osaan kuunnella. Kuuntelen tosi paljon mun kavereiden murheita, koska osaan heittäytyä heidän kenkiinsä ja tiedän useasti ratkaisuja, tai ainakin sen, miten itse toimisin. Omat probleemat taas kusee sit.
2. Olen uskollinen. Kuin koira. Suojelen ystäviä ja autan heitä aina parhaani mukaan, kun on mahdollista. 
3. En ole pihi. Ostan ja tarjoan kavereille paljon. Ja multa lainaillaan vaatteita, koruja ja meikkejä. Ainoa ongelma tässä on, että mun ruokaan ei saatana kosketa... 
4. Otan toiset huomioon. En tosin aina, mutta yleensä. Eli en oo sellanen itsekeskeinen paskapää. Enkä jätä ketään porukasta pois, ellei ole jotain ultimaalista hyvää syytä. 
5. Olen oma itseni ja kannustan muita olemaan. Eli hyväksyn muut sellaisina kuin he ovat, enkä yritä muuttaa heitä. 
6. Eli olen suvaitsevainen. Mutta tässäkin on raja.
7. Oon heittäytyväinen. Eli meen tilanteen mukaan. 
8. Sosiaalisuus. Eli sosiaalinen kylähullu. 
9. Olen fiksu. Uskokaa tai älkää, olen oikeasti salaisesti nipo. Muistan asiat helposti eikä opiskelu ole koskaan tuottanut vaikeuksia.
10. Olen sinkku. Eli ei oo poikaystävää, jonka takia jättää kavereita vähemmälle. Lol tämä on surullinen asia. En keksinyt muuta. Tulkaa iskemään ! :D


10 Huonoa:

1. Olen laiska. Todella laiska. En jaksa tehä mittään, vastailla puhelimeen tai piettää seuraa. Nukun paljon, ja chillaan muuten vaan. Heh.
2. Olen pessimisti. En usko ikinä, että mitään hyvää tulee tapahtumaan minulle. Kaikki on pyllystä ja piste. 
3. Herkkä. Eli olen vitunmoinen kärtyperse. 
4. Rasittava. Mulla on tosi rasittavia tapoja, esim. kääntää asiat silleen, että kaikki ois mua vastaan. En osaa selittää sitä, mutta saan usein kuulla kuittailua mun tuittupäisyydestä. 
5. Mun mielipiteet. Toisten ei siis voi olla oikein. 
6.  Kiroilu. Kiroilen ihan saatanasti. 
7. Nirso/tarkka. Tietyistä asioista. Joskus oon perfektionisti. 
8. Epäsiisti. Vihaan käydä suihkussa. En kylläkään haise, mutta silti. Ja huoneessa ei koskaan näy lattia. Never. 
9. Liian isot tissit. Yritäppä löytää mulle sopivat rintsikat. Vitun hankalaa. 
10. Oon joskus liian kiltti. Jotkut ei oikeesti ansaitse sitä. 



(Robinin salakuuntelua...:3)



Suosittelen kaikkia tekemään tälläisen kirjotuksen itestä. Hyvien puolien keksiminen oli tosi hankalaa... Hui. Ei enää koskaan. Kiitos ja hei!




-terveisin jossu(ja kiira avustajana)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti