10/20/2013

Looking for Angels.


Heippa hei! 
Oisin tehny tän päivityksen jo eilen, mutta Oona oli meillä yötä, niin en tahtonu jättää palleroani yksin. Eilen vietettii leffailtaa Nikellä, katottiin Spring Breakers ja muut alko kattoon Bad Assia, mutta me Oonan kans jouduttiin livahtaan meille. Ei se mitään, meillä on vanha kunnon Netflix ja sieltä löytyi lapsuudenrakkaus, Winx Club. Nostalgista shittiä, mutta oli aivan pakko tsekata sitäki muutama jakso. Nostalgiahöyryt. 
Oon löytäny mun vakiokuvaajan, Jampan. Jampan kans on aina hauska otella  kuvia, vaikka se ei mun kamerasta tykkääkkään, koska se on Nikon, eli se kuuluu Nikolle :D 


Perjantaina oltiin sitten mun kaverilla viettämässä iltaa. Sieltä ei ole paljoa kuvia, mitä nyt pari huonolaatusta shitfacea. Mutta julkaistakoon muutama: 


Alimmassa kuvassa alimmaisena tosiaan olen minä. Sain mahtavan idean, blondataan mut etuhiukset! :D Kännissä toteutettu suunnitelma sujui paremmin, kuin oletin. 

Ilme tylsistynyt jeah. Mutta tälläset niistä nyt tuli. Tarkotus ois tehä niille jossai vaiheessa jotaki, mutta laiskapaska kun olen, niin katotaa jaksaako. 

Oon sopinu välejä ihmisten kanssa ja lähentyny monien kanssa. Esimerkkinä vaikka Jamppa ja Jansu. Musta on kiva saada uusia ystäviä. Tai siis silleen lähentyä ihmisten kanssa. Miten sen selittäis. 



Ei mulla tällä(kään) kertaa ollut mitään kummallista pulisemisen arvosta tekemistä. 
Kai.
Mutta ens kertaan, cya!

-jossu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti