10/08/2013

Kamera v*ttuilee ja haaste !


Tosiaan, kamera on temppuillu nyt ihan mukavasti, että en oo saanu hyvälaatusia kuvia, eikä oo muutenkaan kauheesti ollu aikaa, kun oon juoksennellu vaikka ja missä. 
Viikonloppu meni alkoholisuttuisissa merkeissä, joten ei siitä sen enempää. Hyi. Ei sellasta. 
Oon muutes alkanu venyttään! Ja sanon että pirun kipiää tekee, oon muutenki herkkähipiäinen, huulikorutki laitettu kovalla työllä ja tuskalla (pelkään neuloja älyttömästi), niin nyt sitten tämäkin. Vaikeuttaa mun nukkumista, koska nukun yleensä oikealla puolella, eikä se ole nyt mahdollista kivun takia :c 

HAASTE

http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi antoi minulle tosiaan haasteen ja ajattelin nyt toteuttaa tämän tässä aikani kuluksi. 

HAASTEEN TARKOITUKSENA on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä.  

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa.
5. Haasteessa tulee kertoa kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille.
6. Eikä saa haastaa sitä, kuka haastoi sinut!



11 FAKTAA MINUSTA:

1. Jei olen Jonna, mutta lempinimeni on Jossu. Kukaan ei vaan suostu oikein kutsumaan minua siksi:D
2. Olen todella itsepäinen ja kauhea jäärä. Ja aika rasittavakin ihminen. Missä on postiviisuus...
3. Mulla on isosisko, jonka kanssa ollaan nykyään paremmissa väleissä, kuin nuoruudessamme.
4. Olen polttanut tupakkaa 2½ vuotta, enkä ajatellut lopettaa. Ainakaan vielä. Ehkä joskus sitten.
5. Tykkäisin oikeasti tylsemmästä elämästä, mun elämästä ei puutu draamaa tai juonen käänteitä, se on yhtä hulabaloota koko ajan, valitettavasti.
6. Asun tosiaan vielä äitin ja isin kanssa. Ja musta se on ihan ok, oon niin laiska, että yksin asuminen ois mulle rankkaa.
7. Meillä on muuten koira. Se täyttää ens vuonna 14, jos se sinne asti jaksaa puksuttaa. Sen nimi on Moppe ja se on australianterrieri :3
8. Oon muutes 165,5cm pitkä ja mulla on paino laskenu puolessa vuodessa 18kg. Ja ihan hups.
9. Oon varmaan sottaisin ihminen mitä tulee näkemään, mun huoneesta ei näy lattia. Viimeksi kun siivosin, huomasin että mulla on matto. Se on taitolaji kävellä mun valtakunnassa !
10. Olen kokenut, että rakkaus on hemmetin hankala asia, ja olen vihdoin hyvillä mielin pääsemässä yli pitkäkestoisesta rakkaudesta erästä henkilöä kohtaan.
11. Meikä on tosi nirso, että mun ruokavalio on kyllä niin ihmeellinen, että harvat sitä pystyy käsittään.

11 KYSYMYSTÄ MINULLE:

1. Paras joululahja ikinä?
   - Ei tuu kyllä mieleen mitään, en kauheasti ees tykkää joulusta.
2. Tv vai tietokone?
   - Tietsikka, tässä on mun elämä? :D
3. Joulu- vai syntymäpäivä?
   - Syndet vie voiton 10-0.
4. Fanta vai jaffa?
   - En juo limsaa, en tykkää, en sitten yhtään, joten turha kysymys minulle.
5. Paras lomamatkasi?
   - Varmaan Lontoon matka silloin syksyllä 2010.
6. Leffa vai kirja?
   - Itseasiassa molemmat, riippuu mun fiiliksistä. Tykkään lukea ja oon siinä tosi nopea.
7. Monelta menet yleensä nukkumaan?
   - Ennen menin joskus kuuen seittemän aikaan aamulla, nykysin oon kääntäny, että kahentoista aikaan tutimaan.
8. Ihanin kynsilakka?
   - Omistan sellaisen ikävän tavan, että kyllä. Puren kynsiä. Vieläkin. Stressaantuneena. Eli en oikein harrasta.
9. Kahvi, kaakao vai tee?
   - COFFEE TAKES THE VICTORY !
10. Paras tv-ohjelma?
   - Näitä on monta ! Skins, Pako, Vampyyripäiväkirjat, Pretty Little Liars, Lost, Supernatural...
11. Paras vaatekauppa?
   - Gina Tricot, BikBok, Cubus, H&M. Nää aika perus.

JA SRY MUTTA HAASTAN VAIN OONA-PRINSSINI <3

Ja kysymykset(tai jotai pyyntöjä) sulle:

1. Kerro noloin tapahtumasi.
2. Oletko koskaan ollut rakastunut?
3. Mites miesasiat?
4. Kerro parhaista ystävistäsi.
5. Mitä tykkäät tehdä vapaa-ajallasi?
6. Suosittelemasi leffat.
7. Parhaat bändit.
8. Mikä asia on lähellä sydäntäsi?
9. Kerro asia mitä kukaan muu ei sinusta tiedä (tai ainakaa kovin moni).
10. Mitä haluaisit muuttaa ulkonäössäsi?
11. Mikä lause/biisi/säkeistö saa sinut jaksamaan eteenpäin?


KIITOS JA KUMARRUS


-jossu 

2 kommenttia:

  1. Voi kun tää näyttää kivan persoonalliselle blogille! :)
    http://jr-myownwayofmylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista