10/03/2013

I can't fly


En oo kauheesti ehtiny päivittelemään, syystä koska Piia punkkaa mun huoneessa. Jaetaan sit mun huone ja sänkykin jonkin aikaa. 
Musta ehkä parasta tässä Piian kans jakamisessa on se, että kaikesta huolimatta voin olla oma itteni. Ei tarvi esittää mitään, eikä se tuomitse mua mistään. Se tunne, kun joku sinulle tärkeä ihminen rakastaa sua ehdoitta, se on parasta. Kunpa kukaan ei tuomitsisi toisia kuulopuheiden, ulkonäön, uskonnon, ihonvärin tai vaikka vaatteiden perusteella. Mulla on tapana ottaa selvää ihmisistä, ennen kuin teen johtopäätöksen kenestäkään. 
Ihan tälleen by the way, mulla on ikävä Oonaa. Vituttaa kun se on koulussa Torniossa. Ikävä.

Oon nyt jotenki rakastunu tuohon mun kuvanmuokkausohjelmaan:) Kiitos Oona! 
Tykkään kokeilla kaikkea kivaa sillä. Jotain tekemistä mullekki:P 
Oon kyllä nyt liikkunu ihmisten ilmoilla aika paljonkin, eilen tuli juhlittua pienimuotoisesti lähipubissa Sinin ja joittenki mulle tuntemattomien kanssa. Tänään aattelin viettää rentoa saunailtaa Piian kanssa, ei ois suunnitelmissa mitään ylimääräistä draamaa, sillä mulla on ollu tänään tosi raskas aamu. Ja ois niin paljon muistettavia asioita, että alkaa vähän tuleen korvista ulos kaikki shaiba mitä syötetään. Huhhuh.

Käytiin Piian kans kuvaamassa muutamia graffittiteoksia. Tässä pari otosta:







Mutta juu, sois moro ! 

-jossu

2 kommenttia:

  1. Heippa ! Mä haastoin sut :)!

    http://josefiina-shine-a-light.blogspot.fi/2013/10/haaste.html

    VastaaPoista