7/20/2014

Everything has changed.




Kaikki on muuttunut niin paljon. En tiedä mistä aloittaa.
Mulla oli ennen selvät sävelet, lähden Ouluun opiskelemaan ja luon itselleni uuden elämän, herra Y:n kanssa. Sitten mukaan tuli X. Ja silloin kaikki muuttui. Ei sen pitänyt tuntua missään, se oli pelkkää leikkiä. Mun piti saada vain ajatukset muualle. Mutta kaikki muttui. Rakastuin.
En tiedä miten mun pitäis kuvailla tätä, X on ärsyttävä, käyttäytyy välillä niin penikkamaisesti, mutta mikään ei muuta sitä tosiasiaa, että haluan hänet. Se ei tunnu oikealta, se ei tunnu väärältä, se tuntuu hyvältä. Tätä on hankala selittää. Oon joskus vannonut itselleni, että en enää rakastu, se sattuu liikaa. Miten sitten kävikään?

Blogi on elänyt hiljaisuudessa aika kauan, koska en ole tiennyt mitä sanoa. En tiedä oikeastaan vieläkään. Oon eksynyt pieni tyttö. Siltä musta tuntuu. Mun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni. Saada itseni ruotuun. Mun on turha velloa itsesäälissä, tai vaan jumittaa paikoillani. Minä päätän omasta elämästäni.

Tälläinen lyhyt "tervehdys" teille, jotka tämän nyt näkevät.
Blogini on nyt herännyt eloon. 


~xoxo jossu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti