12/30/2013

I will burn for you.






Taas se vuosi kiitää ohitse.
Mun oli tarkotus mennä Raattamaan juhlimaan uuttavuotta mun "kämppiksen" Piian kotikylään, mutta suunnitelmat peruuntu kuskin henk.koht. juttujen takia. Eli nyt uusivuosi on aika avoinna? Hmh. Mun perustuuria.
Just tulin Ninalta kotiin. Minä, Nina ja Kimi pelattiin vuoden viimeiset Pokemon-lanit läpi. Ja ehkä jotkut tarkkasilmäiset huomasivat, että huulikorut ovat poissa. Mulla tuli vaan sellanen fiilinki, että nyt on päästävä eroon tästä. Ei niissä mitään vikaa ollut, mutta itsellä raivostutti kaikki mikä siihen liittyi. Ajattelin nyt tehdä tälläisen lyhyen pienen postauksen helvetin väsyneenä, ihan vain itseni kiusaksi lol.


Mikä on ollut parasta tässä vuodessa?
Olen kasvanut, oppinut, kärsinyt, itkenyt, nauranut, toivonut, menettänyt, rakastanut, raivonnut... Olen elänyt. 
En ottais oikeastaan mitään pois. Tarkemmin ajatellen en mitään, koska en muuten olisi niin sanotusti "syntynyt uudestaan". Olen muuttunut, alkanut hyväksymään itseni, tuntenut olevani hyvä, sellaisena kuin olen. Vasta tämän vuoden aikana voin sanoa vihdoinkin, että nyt minä tahdon elää jälleen.


jossu.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti